Mike Breeman

17 oktober 2010
Droomvlucht op zondag 17 oktober 2010 vanaf Zestienhoven

Mike en ik  vonden  het  heel  erg  leuk , want  we hadden  nog  nooit  gevlogen. We boften met het weer, want  het was een hele heldere zonnige dag.  Van onze piloot Erik kreeg mijn broer een T-shirt en een petje. Voordat we vanaf Vliegclub Rotterdam naar het  vliegtuig mochten  lopen , kregen we eerst een veiligheidsjasje aan.

Via de vleugel stapten we in en deden we een  koptelefoon  op.  Onze  piloot moest  toestemming  vragen  aan de verkeerstoren om  naar  de  startbaan te mogen. Met een gigantische snelheid vlogen we de lucht  in.  We vlogen over Gouda,  de Reeuwijkse Plassen en  Dordrecht.  Onderweg zagen we  veel  weilanden, koeien, sportvelden, de spoorbrug van Dordrecht en veel waterwegen.  We  gingen  wel  200 km  per  uur op een hoogte van ong. 300 meter boven de grond. Ook vlogen we  eventjes   door  de  wolken.  Dat was ong. 1 km. hoog. Toen  we  weer  terug  gingen  voelde  je  dat  we  de  grond  raakten. De  piloot  moest  alle knopjes   uit  doen en toen we uit het toestel waren  weer netjes op z’n plaats duwen.

mikeehrd1

mikeehrd2