Hannah Monster

20 februari 2011
Hannah Monster vloog op zondag 20 februari, zie het verslag van de Stichting Hoogvliegers hier. Een reaktie van haar moeder en een verslag van Hannah verscheen een dag later in onze mailbox, fantastisch!

Beste Stichting Hoogvliegers

We willen hierbij Jasper en iedereen bij Stichting Hoogvliegers Aviodrome en ProjectsOne heel erg bedanken voor Hannah's echte droomvlucht gistermiddag. Haar glimlach toen ze eerst het vliegtuig uitstapde was het eerste keer dat ze echt heeft gelachen nadat ze ziek is geworden. Dank je wel. Ze zal haar vlucht nooit vergeten. Ook haar broertje en papa hebben erg genoten toen ze mee mochten het lucht in. Haar weer te zien glimlachen na 3 jaar was zo bijzonder voor mij. Dankjewel.

Karen Monster

Hier volgt Hannah's verslag:

Toen ik wakker werd gisterochtend, voelde ik me heel opgewonden want het was de Hoogvlieger Lelystad dag in de Aviodrome. Snel keken we op de site om te checken dat het ‘GO’ was, gelukkig, het ging door!

Toen we eraan kwamen moesten we naar nummertje 15 op het kaart. Daar kreeg ik een tasje met een T shirt erin en ook nog een leuke Hoogvliegers pet. Toen het vliegtuigje landde, mochten we instappen. Mijn papa en klein broertje Jake mochten mee op de achterbank en ik mocht echt voorin! Heel spannend!

De piloot , Jasper, was heel aardig en geduldig en hij legde uit waar de pedalen en zo voor waren. Toen startte hij de motor. In het begin vond ik het wel een beetje eng maar het viel best wel mee en ik heb echt zelf gevlogen. Ik mocht een paar bochtjes maken en toen vlogen we over Walibi. Daar zagen we de dolfijnen in het water zwemmen.

Ik had nooit gedacht dat ik ooit zoiets leuks zou meemaken. Het was echt een super leuke dag! Dankjewel Hoogvliegers!

hnmnstr2

hnmnstr1