Merijn Rootlieb

20 maart 2011
Beste Stichting Hoogvliegers,

Merijn en ons hele gezin hebben een fantastische dag gehad, dankzij de inspanningen van piloot David en die van de stichting Hoogvliegers. Beide kinderen waren op de terugreis vol verhalen.

Merijn had het hoogste woord en viel bijna door vermoeidheid in slaap. Thuis in de rekstoel (Merijn  tbv zijn spierrekking) hebben we direct naar de video opnames gekeken. En de foto's.

De volgende ochtend ging de kleine jongen in zijn T-shirt met pet op en vliegtuigje in de hand naar school, met in zijn tas een foto van hem in de cockpit. Hij kon niet wachten om op school zijn avontuur te vertellen evenals Jasmijn die bij het zien van de foto van Merijn er ook een mee wilde naar school.

Het was een mooie en onvergetelijke dag voor ons allen, die nog veel plezier zal geven in gesprekken.David de piloot gaf aan dat het mogelijk is om zelf een proefles te volgen, deze houd ik zeker in gedachten. Is het niet dit jaar dan mogelijke volgend jaar.

Met vriendelijke groeten namens het gezin,

Daan

merijnhoogvlieger