Sem Verrijp

16 april 2011
Beste Stichting Hoogvliegers,

Al heel snel na onze aanmelding voor een vlucht met de Stichting Hoogvliegers werden we opgebeld door piloot Robbert Jacobson.

Zaterdag 16 april was er een vlucht voor Sem en wij, zijn ouders Jan en Carla, en zijn zus Eva mochten mee!! Om vier uur zouden we Robbert ontmoeten in de vertrekhal van Rotterdam-The Hague Airport. Sem had er ontzettend veel in en stapte zonder problemen in als co-piloot.

semrtm1

Eva vond het erg spannend, ook zij had nog nooit gevlogen en zag er erg tegenop. Toen ze eenmaal in het vliegtuigje zat naast Jan, waren al haar angsten verdwenen!

semrtm2

Na het opstijgen vlogen we over de rijksweg richting Dordrecht. Prachtig om de bruggen nu eens vanuit de lucht te zien!

Het was een grote verrassing dat we over ons eigen huis vlogen.

semrtm3

Beide oma’s hebben ons over zien vliegen, geweldig! Richting Hellevoetsluis en de Maasvlakte ging het en daarna weer terug naar Rotterdam. Eva vond het net Madurodam vanuit de lucht.  Het was een prachtige ervaring en we hebben een geweldige middag gehad. We genieten nog na van de foto’s en de verhalen.

Erg bedankt voor deze prachtige dag!!

Hartelijke groet,

Jan, Carla, Eva en Sem Verrijp