Kenzo Muller

23 april 2011
geachte hoogvliegers

hier het verslagje van ons oftewel kenzo muller

allereerst wil ik jullie bedanken voor deze onvergetelijker dag zowel voor kenzo maar ook wij hebben er enorm van genoten als ouders ook wij waren even kind [hahahaha]

kenzomuller3

vandaag was dan de grote dag peter tanis stond ons al netjes op te wachten in de vertrekhal van Rotterdam airport even alles doornemen en de vlucht kon beginnen

kenzomuller1

kenzomuller2

een maal boven Scheveningen nam kenzo het stuur over wat deed hij dat goed als een echt copiloot vloog hij zo richting hoek van Holland daar nam peter het stuur weer over eenmaal boven Rotterdam zette peter de landing in en ja hoor wij waren weer aan de grond.

kenzomuller5

wij mochten met de brandweer mee naar het oefenterrein waar wij met 170 km per uur naar toe gingen zo over het landingsbaan heen eenmaal daar aangekomen mocht kenzo zelf even spuiten met het water canon zelfs peter de piloot genoot van al deze actie's op naar de karsene toen kreeg moeder het even te kwaad want wederom moesten wij over de landingsbaan heen om zo bij de karsene te komen er werd gebeld vanuit de brandweer wagen voor toestemming een maal de toestemming gekregen gingen wij met een rotgang weer over de landingsbaan en alle lampen werden aangedaan speciaal voor kenzo dit was zo bijzonder waardoor ik zelf als moeder het toch wel heel even moeilijk kreeg dit was zo mooi een maal op de karsene kregen wij wat te drinken aangeboden eenmaal bijgetrokken van alle prikkels en informatie kregen wij een rondleiding kenzo genoot van ieder moment en heeft veel indrukken opgedaan.

kenzomuller6

inmiddels is de tijd verstreken en is het tijd om afscheid te nemen van deze twee geweldige mensen en van deze hele bijzondere dag dit zullen wij niet gauw vergeten en kenzo die is stil van alle indrukken die hij heeft op gedaan de filmpjes die ik heb gemaakt met mijn telefoon heeft hij al meerdere malen terug gekeken.

vol trots heeft kenzo al zijn cadeautjes die hij ook er nog eens bij heeft gekregen in zijn kamertje netjes neer gezet  zo dat hij er iedere keer naar kan kijken zeg hij

heel erg bedankt dat jullie dit mogelijk hebben kunnen maken

kenzo petra en ruud muller

kenzomuller4