Mandy de Jong

18 mei 2011

Hallo allemaal,

Mijn naam is Mandy de Jong ik woon in Den Haag en zit op de Maurice Maeterlinckschool in Delft. Ik ben een meervoudig gehandicapt meisje van 15 die niet kan lopen en praten. Gelukkig begrijp ik wel heel veel en kon ik heerlijk genieten van de HOOGVLIEGERSDAG!

MandydeJong1

Wat vliegt de tijd, het is namelijk al weer een week geleden dat we een rondvlucht hebben gemaakt vanaf vliegbasis Hilversum.

Mijn moeder had contact met David de Vries en die vertelde dat ik samen met een begeleider mee mocht.

MandydeJong2

En evt. een derde passagier als die niet te zwaar was. Geweldig want mijn broertje kon dus ook mee.

MandydeJong3

18 mei was de spannende middag, samen met mijn moeder Gina, broertje Dylan en mijn tante Fiene ( voor de foto’s te maken en te filmen )op naar Hilversum. Het was nog wel even onzeker of we de lucht in konden in verband met laaghangende bewolking. Tja zekerheid voor alles. Daar aangekomen wachtte David op ons en gingen we kennis maken in het restaurant. Drankje erbij en alles even doornemen. Het klikte goed. Vliegtuig werd afgetankt en we gingen de lucht in.

MandydeJong4

MandydeJong5

Koptelefoons op zodat we met elkaar konden praten. Eenmaal onderweg mocht ik zelf het vliegtuigje besturen, ik deed dat heel goed volgens David de piloot. We vlogen o.a. boven t Gooi en Volendam. Mijn broertje en mama waren een klein beetje misselijk. Ik niet!!!

Toen we weer geland waren, gingen we terug naar het restaurant.

MandydeJong6

Daar kreeg ik mijn vliegers diploma een t-shirt en een pet. Samen nog even op de foto.

MandydeJong7

David vertrok na gezellig nog wat gedronken te hebben en wij hebben nog heerlijk wat gegeten voordat we weer terug naar Den Haag gingen rijden. Zo het vliegersavontuur zat erop! Wat een super middag was het. Volgende dag natuurlijk met t-shirt en pet naar school. Ik heb vol trots de foto’s laten zien!!

STICHTING HOOGVLIEGERS EN DAVID BEDANKT EN HOPELIJK TOT ZIENS!!!

Groetjes Mandy de Jong