Daan Verhoof

28 mei 2011
Super bedankt alle mensen van Hoogvliegers!!!

DaanVerhoof1

Wat hebben we afgelopen zaterdag (28 mei) een fantastische belevenis mee mogen maken! Daan was uitgenodigd om met Huub te komen vliegen vanaf Eindhoven.

DaanVerhoof2

Ook al dacht deze copiloot even koers te kunnen zetten naar Curaçao (tuurlijk!), zelfs thuis was hij nog helemaal “vol” en aan ‘t nagenieten van de dag.

DaanVerhoof3

Ook vriendinnetje Anne en grote nicht Miriam mochten als verrassing mee. We za-gen alleen maar stralende snoetjes achter de raampjes toen ze richting startbaan taxieden.

DaanVerhoof4

Niet alleen zij maar ook wij hebben vanaf de grond genoten van de gastvrijheid, de enthousiaste uit-leg … het was heel bijzonder ‘ns in de keuken van piloten te mogen rondkijken.

Helemaal leuk was ‘t opstijgen, heel hoog de lucht in… Oeps even een luchtzakje en nichtje Miriam met d’r hoofd tegen het pla-fond !

DaanVerhoof5

En wat ‘n knopjes allemaal, daar wilde Daan best ‘ns even aankomen. Hoogtepunt was toch wel dat Daan zelf even mocht sturen, dan is het wel heel echt hè piloot Huub? Vond je me een goede co???

DaanVerhoof6

Wat we allemaal hebben gezien? Nou, Daan vertel maar eens:
“Vliegtuigen …. heel veel! Motoren die aan ‘t crossen waren, ‘n trein, veel auto’s, wilde dieren in de dierentuin ….. Roodkapje???”  Tja, waarschijnlijk liep ze net met haar mandje ergens door het bos en had copiloot Daan haar toch ergens tussen de struiken in het vizier???? Kleine kabouterhuisjes met kleine koeien …. Kortom zo veel te zien vanuit de lucht, te veel om op te noemen hoor.

DaanVerhoof7

We zijn nog steeds met z’n allen in de wolken! Super bedankt voor deze dag namens ons allemaal!

Daan, Anne, Miriam & familie!