Quinten Kokhuis

10 september 2011
Beste Stichting HoogVliegers,

Gisteren heeft Quinten een SUPER vliegdag vanuit Hilversum gehad.

Quinten0

Quinten1

Quinten2

De pilote, Mariëlle Lugard, verwelkomde Quinten en hij kreeg gelijk de mooie T-shirt & pet van Stichting Hoogvliegers overhandigd.

Quinten3

Het weer en zicht kon niet beter dus dat was eigenlijk al een eerste vliegsucces. Na de briefing gelijk over het gras naar onze kist ( lees vliegtuig), een Rally 150 met registratie de PH-EIJ.

Quinten4

Mijn zus Esmée en Papa mochten ook mee vliegen dus dit was een extra traktatie.

Quinten5

We zijn helemaal naar Amsterdam gevlogen en via Pampus terug richting Maarssen-Dorp. Hier zag ik voor het eerst ons huis van bovenaf & zijn er twee keer overheen gevlogen. Hebben er natuurlijk ook foto's en video opname van gemaakt.

Quinten6

Tijdens de vlucht en het taxiën mocht ik het vliegtuig ook zelf besturen. Héél spannend en deed het volgens de pilote al behoorlijk goed.

Quinten7

Quinten8

Graag wil ik de pilote, Mariëlle, en Stichting Hoogvliegers enorm bedanken voor dit mooie & vooral zonnige vliegmoment.
Ik heb leuke foto's en filmopnames zodat ik mijn familie & schoolvriendjes het kan laten meebeleven.

Bedankt & veilige vlieggroetjes,

Quinten Kokhuis ( 11 jaar) Maarssen-Dorp