Megan Gruteke

16 oktober 2011
MeganGruteke00

Hallo Stichting Hoogvliegers,

afgelopen zondag mocht ik samen met mijn moeder meevliegen met Robin Timmer.
Ik was helemaal verrast want ik wist het zelf nog maar sinds de woensdag ervoor dat mijn moeder me hiervoor opgegeven had, toen Robin belde ofdat we zondag tijd hadden om mee te vliegen.
Ze had niets verteld omdat ze anders dacht dat ik het elke keer weer zou vragen van wanneer gaan we vliegen.
Het was supermooi en helder weer toen we in Budel waren.
Robin legde alles goed uit en verraste me met een pet en t-shirt van Stichting Hoogvliegers.

MeganGruteke1

Ik ging langs hem zitten en hij was zo lief om naar het dorp te vliegen waar we wonen.
Ik mocht toen zelfs een rondje sturen boven ons dorp.

MeganGruteke2

Zelfs als je aan het vliegen bent vliegt de tijd en 3 kwartier later waren we weer terug in Budel.
Daar mocht ik mijn vliegbrevet in ontvangst nemen.

MeganGruteke3

Ik vind Robin een kei-goede piloot want het voelde niet anders als in een Boeing vliegen.
Alleen was dit toch wel een heel stuk leuker!
Ik was best wel stil op die dag en de verhalen kwamen later pas echt los bij mij.

Robin en Stichting Hoogvliegers heel erg bedankt voor deze unieke ervaring!