Gianni di Summa

02 april 2011
Ik ben Gianni di Summa,

GiannidiSumma0

ik heb botkanker en ben nu 12 jaar en heb toen ik 11 was een hele gave rondvlucht gemaakt met jullie stichting. Ik was uitgenodigt en dat vond ik super. Toen ik me tussen de chemoos door goed genoeg voelde en niet meer zo misselijk was ging ik op een zaterdag naar rotterdam. Ik was met mijn vader en moeder en broer en mijn buddy Daan die zelf ook kanker heeft gehad toen hij jong was en nu mij elke 2 weken kwam opvrolijken.
Daan mocht met mij mee want als Daan bij mij kwam en ik was niet te ziek gingen we vaak vliegtuigen op schiphol kijken en fotograferen want ik wil heel erg graag zelf piloot worden. Ik heb ook een doe een wens dag van de Stichting Doe een Wens gehad op de vliegbasis in Leeuwarden en ik heb toen in een echte f16 gezeten (helaas niet gevlogen Sad ) en ik kreeg een echt f16 pilotenpak. Ik wil een f16 piloot worden maar mis een paar ribben en een stuk van mijn ruggewervel en long door mijn ziekte dus ik denk dat dat niet gaat lukken maar dan wil ik helikopterpiloot worden. Ik vond het dus supergaaf dat ik nu met een piloot mee mocht vliegen. De piloot was heel erg aardig en legde vanalles uit. De lucht was helemaal blauw maar het waaide wel hard en we schommelden flink in de lucht. Ik vond dat schommelen wel heel cool Smile Het werd wel een beetje erg warm in de cockpit maar dat vond ik niet erg want ik vond het zo gaaf om te vliegen in zo een klein vliegtuigje. Ik kreeg een shirt en een pet van hoogvliegers en daarna hebben we nog wat gedronken en nagepraat met de aardige piloot.

GiannidiSumma1

Ik schrijf nu pas dit verslag omdat ik heel lang ziek ben geweest en ik had geen energie om zo een lang verhaal te schrijven. Ik wil jullie heel erg bedanken dat jullie dit voor zieke kinderen doen. Ik probeer alle erge dingen te vergeten en denk aan de leuke dingen die ik heb gedaan tijdens mijn ziekte. En 1 daarvan was vliegen met stichting hoogvliegers.
Smile
Groetjes van Gianni