Robin Kneefel

22 april 2012
RobinKneefel0

Hallo ik ben Robin Kneefel,

22 April mocht ik en 1 van mijn ouders mee vliegen op vliegveld Lelystad, mijn vader had smorgens nog de mail gekeken en alles was goed, en wij gingen weg naar het vliegveld maar toen we daar aankwamen op Lelystad hebben wij iemand gevraagd waar we moesten zijn maar de dag zou niet doorgaan pfff jammer hoor het weer was te slecht, een man zei dat we naar de winkel moesten lopen en daar werkt Peter Mundy en hij is ook piloot.

RobinKneefel1

Dat kleine meisje ben ik Robin en dat lange meisje is mijn zus Renée, en die meneer is Peter Mundy de piloot.

Peter vond het zo jammer dat wij voor niks waren gekomen dat hij ging vragen of we toch mochten vliegen, en wij moesten op zijn winkel passen. toen Peter terug kwam had hij tassen bij zich en 1 tas was wit en dat is de tas van de stichting hoogvliegers met daar in een petje en tshirt enzo. maar we mochten vliegen jippie, Peter trok het vliegetuig naar buiten en ging dingen doen aan het vliegtuig en toen mochten wij in het vliegtuig mijn moeder mijn zus en ik.

RobinKneefel2

En dit is mijn moeder Linda

RobinKneefel3

kijk hier vliegen wij

RobinKneefel4

Kijk en nu zijn we weer terug aan de grond en Peter Mundy heeft ons weer veilig terug gebracht. dank jullie wel stichtinghoogvliegers en ik vond het super leuk en ik hoop dat ik nog een keer mee mag.

Groetjes Robin