Giovanni van de Korput

23 mei 2012
GiovannivandeKorput0
Al de hele dag waren we allemaal in spanning. We mochten dan eindelijk met Stichting de hoogvliegers een rondvlucht vliegen boven ons huis!

Giovanni`s zijn broertje Devinyo wist er niets van af hij was dan ook erg verrast toen hij hoorde dat ook hij! mee mocht vliegen.
Rond 15:15 waren wij al op het vliegveld in Rotterdam. We wisten niet waar we moesten zijn dus zijn we naar het hoofd gebouw gegaan daar aangekomen bleek dat we verkeerd zaten. Mama ging de piloot proberen te bellen en dat was gelukt!!
Na een half uur op het drukke vliegveld te zijn geweest werden we opgehaald door de piloot!
We konden zo gelijk het vliegtuig in! Wat was het spannend!! Devinyo mijn broertje kreeg ook een pet en een t shirt..Ook Devinyo was een hoogvlieger geworden.
Mama moest nog even een foto maken voordat we het vliegtuig in gingen...Het was allemaal echt we gingen echt vliegen!!

GiovannivandeKorput1

Ik mocht voorin zitten en mama en Devinyo gingen achter zitten. Het was net een auto waar we in gingen alleen wat anders.
Het opstijgen vond ik niet zo fijn. De kriebels in mijn buik vond ik maar vervelend.
De piloot vroeg nog of ik wou sturen, maar dat durfde ik niet zo. We zijn over Hellevoetsluis gegaan en over Dirksland en Rotterdam. We hebben heel veel gezien. Het strand waar wij altijd komen, het ziekenhuis in Dirksland.

Ziekenhuis Dirksland

GiovannivandeKorput2

We hebben een rondje over Hellevoetsluis gedaan....Wat zagen we veel!!! We hebben gezwaaid naar alle mensen die ook naar ons zouden zwaaien en dat waren er een heleboel!!!
We zagen de Aldi en ons huis en Devinyo zag zijn school!!
Allemaal zo dicht bij elkaar dat vond ik wel gek om te zien!
Rechts de puntige groene daken is de school van Devinyo en mijn oude school. In het midden dat witte gebouw is de Aldi..links bij de parkeerplaats is ons huis!!

GiovannivandeKorput3

Daarna zijn we eigenlijk terug gevlogen naar Rotterdam om nog even naar de Kuip te kijken..... Mama heeft nog een foto gemaakt van het ziekenhuis waar wij altijd komen.

GiovannivandeKorput4

We hebben de kuip niet helemaal goed kunnen zien, want we vlogen er rechtboven!!!
Toch kon mama nog wel een foto maken van de Kuip!!

GiovannivandeKorput5

Na een uurtje zijn we weer terug op Rotterdam Airport en kregen w enog wat te drinken, want het was heel erg warm in het vliegtuigje zo erg dat ik er van ging zweten. Maar dat maakte allemaal niet uit want ik heb zoveel gezien en dat in 1 uur tijd!!

GiovannivandeKorput6

Ik heb genoten van deze unieke ervaring en mijn moeder en mijn broertje ook.

GiovannivandeKorput7

En ik samen met de piloot en mijn broertje bij het vliegtuig!

GiovannivandeKorput8

Dank jullie wel Stichting Hoogvliegers ook namens mijn moeder en broertje.
Dank je wel Rob van Es voor de bijzondere vlucht!

Groetjes Giovanni van de Korput 9 jaar.
(mijn moeder heeft getypt en ik verteld.) Wink