Brent Speck

30 september 2012
BrentSpeck00
Op zondag 30 september was het zover. Brent mocht mee vliegen vanaf vliegveld Seppe. Ook papa en broertje Wessel mochten mee. Brent vond het super spannend. Maar gelukkig nam piloot Isabel ruim de tijd voor Brent waardoor hij zich toch snel op zijn gemak voelde en dapper mee naar het vliegtuig liep en ook heel stoer instapte. Brent heeft de hele vlucht rustig om zich heen zitten kijken en nam alles in zich op. De route die piloot Isabel uitgestippeld had was precies goed. Over de Efteling, de Drunese duinen, ons eigen huis en over de Biesbosch. We mochten ook zelf meedenken over een route maar we vonden dit een prima idee.

Eenmaal terug was Brent super enthousiast. Hij stond te springen. “vliegen leuk”: riep hij. Ook was hij super trots dat hij zelf zijn vliegbrevet mocht ondertekenen. De volgende dag naar school wilde Brent graag zijn T-shirt aan om aan zijn juffen te laten zien wat hij gedaan had. De foto’s werden geshowd in de klas op het digibord en Brent werd ‘ piloot Brent’ genoemd. Apetrots was hij. Heerlijk om te zien dat hij het zo geweldig vond. Ook papa en broertje Wessel hebben super genoten tijdens de vlucht.

Complimenten voor Isabel. Erg fijn hoe je met veel geduld Brent benaderde zodat het voor hem en ons een hele positieve ervaring is geworden die we nooit zullen vergeten.
Stichting Hoogvliegers: Ontzettend bedankt voor deze onvergetelijke dag!

Groeten van Martijn, Mendy, Brent en Wessel Speck.

BrentSpeck01

BrentSpeck02