Eva Bertrand

27 oktober 2012
Zaterdag 27 oktober mocht onze dochter Eva een rondvlucht maken boven Limburg. De piloot René was helemaal van Noord Holland naar het Zuiden gekomen voor ons en nóg een Limburgs meisje, wat wij zeer waardeerden.
We werden getrakteerd op het mooiste weer van de wereld, dat kregen we er zomaar bij. Eva was er helemaal stil van, zo onder de indruk van het hele gebeuren. Ze wilde graag wat lager vliegen want hoog vond ze eng. Daardoor wiebelde het wel wat meer, maar daar had haar moeder meer last van dan Eva zelf. We zijn een uur in de lucht gebleven, dus we hadden niks te klagen. En uiteindelijk had Eva nergens last van, ook niet toen we toch wat hoger gingen.

EvaBertrand3

We zagen prachtig Maastricht van bovenaf, vlogen langs de Maas omhoog en genoten van de rivier, de Maasplassen, links en rechts
België en Duitsland en de bossen al half in herfsttinten.
Het was een prachtige belevenis, voor ons heel uniek. Ook alle mensen achter de schermen bedanken wij daarvoor van harte.
Maar vooral René en zijn 'crew', een heel sympathiek stel mensen! We hebben er mooie foto's aan over gehouden en wie weet een
spreekbeurt op school.

Familie Bertrand uit Nuth