Jurre van Eijk

03 april 2013

Middagje vliegen met Stichting Hoogvliegers.

Op vrijdag 3 april mochten ik (Jurre), mijn broertje Wes en mijn moeder samen een rondje vliegen in een vliegtuig. We hadden allen nog nooit gevlogen en waren dus best een beetje zenuwachtig. We werden om 14.00 uur verwacht op het vliegveld van Lelystad. We gingen samen vliegen met piloot René Bins in de Cessna 172 Skyhawk.

JurreVanEijk01.jpg

We kregen eerst een uitleg over het vliegen en werden ook nog rond geleid in de hangar. Om 15.00 uur vertrok het vliegtuig met als bestemming onze woonplaats Wervershoof. Het weer was prachtig, weinig wind en het zonnetje scheen. Onderweg mocht ik zelf ook echt 2x vliegen, super gaaf.

JurreVanEijk02.jpg

We hebben er met z’n drieën enorm van genoten, het is echt geweldig om je eigen woonplaats vanuit de lucht te aanschouwen. We willen Stichting Hoogvliegers enorm bedanken voor deze geweldige ervaring. ECHT TOP!!!!

JurreVanEijk03.jpg