Geoffry

12 december 2013

Beste mensen van de stichting Ambulancewens en de stichting Hoogvliegers,

Donderdag 12 december mocht Geoffry de lucht in. Het was een grote wens van hem. Hij werd opgehaald door Rianne en Coby van de Stichting Ambulancewens.

Geoffry01

Geoffry02

Dit was al fantastisch want alle auto's met een sirene vindt hij spannend. We vertrokken met de sirene aan, speciaal voor Geoffry en reden zo het terrein af. Daarna natuurlijk weer zonder sirene.
Op vliegveld Zestienhove moest even gezocht worden naar de juiste plek. Eenmaal gevonden, moesten we even wachten op het toestel.

Geoffry04

Geoffry03

Ondertussen vroeg piloot Kees wat Geoffry wilde zien vanuit de lucht. Hij koos voor de haven en een stukje zee. Ook zouden we de Euromast kunnen zien. Heel behendig werd Geoffry op de brancard het vliegtuig ingeschoven. Verpleegkundige Rianne en ik (zijn begeleider) mochten mee.

Geoffry06

We hadden heel goed zicht want het weer was heel goed. Geoffry lag zo voor het raam dat hij alles kon zien. Tijdens de vlucht heeft hij niets gezegd. Hij genoot! Eenmaal geland slaakte hij een vreugdekreet. Geoffry heeft de dag van zijn leven gehad.

Geoffry07

Geoffry08

Namens hem wil ik alle medewerkers van de beide stichtingen heel hartelijk bedanken. Geoffry kreeg van Ambulancewens een beertje met een ambulance-uniform aan. Hij heeft het Rianne genoemd. Eerder had hij al een beertje gekregen die hij Coby had genoemd. Beide damesberen liggen nu aan het hoofdeinde in zijn bed. Van piloot Kees kreeg hij een vliegtuigje en dat heeft hij natuurlijk Kees genoemd. Niet alleen naar de piloot vernoemd maar ook naar Kees Veldboer die alles heeft georganiseerd.
Nogmaals heel hartelijk dank.

Hartelijke groeten,

Geoffry,