Ismaël

15 maart 2014

Op weg naar het vliegveld te Rotterdam. Met de auto hadden we de vliegclub zo gevonden.

Van piloot Tim kreeg Ismaël naast wat uitleg allemaal leuke cadeautjes van stichting Hoogvliegers.

Het vliegtuig stond in de hangar en daar mochten we al even in zitten en aanzitten. Opstijgen vanuit de hangar dat gaat niet dus hop dat vliegtuig naar buiten en inspecteren of het vliegtuig in orde was. Alles was gelukkig zoals het hoort dus mochten we in het vliegtuig klimmen, koptelefoon op en wachten tot we toestemming kregen van de toren om naar de landingsbaan te gaan.

Na een stukje taxiën mochten we gaan opstijgen en waren we zo in de lucht. Alles werd al snel heel klein onder ons en mocht Ismaël zelf piloot zijn. Echt super gaaf.

Het was ook super spannend, best een beetje eng en geweldig!

Bedankt stichting Hoogvliegers en piloot Tim voor deze mooie ervaring.