Joel de Jong

02 februari 2008

Joel de Hoogvlieger

Op zaterdag 2 februari 2008 was het zo ver voor Joel die samen met piloot Robert Baltus is gaan vliegen vanaf de Kooy om boven de woonplaats Harlingen te vliegen.

Reaktie in ons gastenboek:

Op zaterdag 2 febrauri was het zover. We mochten vliegen. Het was voor mij dubbel feest: Klaar met chemokuren en dan ook nog vliegen. Ik wist al een tijdje dat ik mocht vliegen, want de piloot Robert Baltus had al met mijn moeder gebeld. We moesten eerst wachten op wat beter weer en ook tot ik klaar was met kuren. Toen eindelijk was het zover. Ik vond het zo spannend dat ik de nacht ervoor niet kon slapen. Ik had nog nooit eerder in een vliegtuig gezeten. We reden naar Den Helder en mochten daar in het vliegtuig. We kregen een koptelefoon op en daar gingen we. Het was erg spannend. We zijn zelfs over ons eigen huis gevlogen. We zagen mensen vlakbij ons huis naar ons zwaaien. Ik had natuurlijk tegen iedereen uit de buurt verteld dat ik in een vliegtuig mocht. Het was geweldig!! Aan het eind kreeg ik onder andere een t-shirt en een pet. Die heb ik natuurlijk aangehad naar school de maandag daarna. Ik heb er heel veel over verteld in de klas. Stichting Hoogvliegers en Robert Baltus: Heel erg bedankt hiervoor, het was vet cool!!

Ik hoop dat u dit in het gastenboek wilt plaatsen.
Het was echt heel erg geweldig!!

Joel
Harlingen

joel1

joel2

joel3

En wederom zijn we als Stichting Hoogvliegers byzonder blij dat we Joel deze unieke ervaring hebben kunnen bieden, met dank aan piloot Robert Baltus!