Lars Cruiming

28 januari 2009
Op woensdag middag 28 januari was het zover, lars mocht samen met piloot Dick van Dillen vliegen in een Cessna vanaf vliegveld Hilversum. Lars heeft de ziekte Cystic Fibrosis (taaislijm-ziekte) Het was ook voor Lars vandaag nog spannend of het door zou gaan ivm met de mist. Maar het was Lars zijn dag en natuurlijk ging het door.

Lars had zijn moeder maar ook opa&oma meegenomen. Lars wilde graag dat opa mee zou gaan in het vliegtuig maar helaas was opa te zwaar!! Daarom ging mama gezellig mee en heeft de hele vlucht gefilmd. Piloot meneer Dick van Dillen was ontzettend aardig en vertelde alles over het toestel en ook wat we beneden allemaal zagen. Voor we de lucht in gingen was alles check, check, dubbel check en kregen we toestemming om de lucht in te gaan. We zijn gevlogen over de loosdrechtseplassen, muiden en ook zagen we het eiland Pampus prachtig liggen. Helaas omdat het toch nog wel wat mistig was konden we niet de vlucht vliegen die de piloot van te voren had uitgestippeld, over ons huis in beverwijk. Maar dit was helemaal niet erg want wij hebben een super leuke vlucht gehad.
Stichting Hoogvlieger en natuurlijk piloot meneer Dick van Dillen ontzettend bedankt dat jullie de wens van Lars hebben laten uitkomen. Super veel succes met jullie stichting, jullie zijn TOP.

lrs