Sander Classens

01 maart 2009
Hallo, Ik ben Sander Classens en ik mocht op 1 maart gaan vliegen. Dit vond ik heel leuk.Ik mocht die dag om 2 uur naar het vliegveld in Budel. Toen de piloot er was kreeg ik een mooie pet en een shirt. Toen zijn we naar buiten gegaan. Hier stond een heel mooi vliegtuig en dat was een 4 persoonsvliegtuig hierdoor konden ik samen vliegen met mijn papa en broer.Voordat we gingen opstijgen kregen we nog een koptelefoon op, die kreeg iedereen hiermee konden we ook praten als we in de lucht waren.Het opstijgen ging heel goed en we waren al snel in de lucht. In de lucht zag alles er heel klein uit. Ook zagen we een voetbalveld waar een wedstrijd aan de gang was. We gingen naar Roermond en daar was heel veel water met heel veel boten. De piloot vroeg ook aan mij of ik zelf wilde vliegen. Dat heb ik toen gedaan en het ging heel goed. Het was ook heel leuk. De landing moest op een bepaalde manier gebeuren maar het ging wel heel goed. Toen we waren geland hebben we nog wat gedronken met de piloot toen kreeg ik een brevet en nog een foto van een vliegtuig, en een sticker van stichting hoogvliegers. Ik wil bij deze de piloot en stichting hoogvliegers bedanken voor een leuke middag.

Groetjes Sander Classens

sander classens