Joep Kroon

15 maart 2009

Joep Kroon

Op 15 maart was het dan eindelijk zover het was eerst nog onzeker of de vlucht wel door zou gaan. Aangezien de wind in de loop van de dag zou afnemen is besloten om de vlucht te verplaatsten naar het einde van de dag.

Om 16.00 uur waren we aanwezig op de luchthaven Rotterdam. Onze piloot Len Kramer stond al klaar om het vliegtuig te laten zien en aan de hand van de kaart uit te leggen hoe we zouden gaan vliegen. Joep mocht samen met zijn vader en zusje Lisa mee. Het duurde heel lang maar uiteindelijk werd het dan 17.00 uur en mochten ze de lucht in.

De vlucht was helemaal geweldig Joep mocht zelfs nog sturen en boven de Kuip werden een aantal rondjes gedraaid zodat het stadion goed bekeken kon worden.

Het was een superdag Joep raakte er niet over uit gepraat heel voldaan en met shirt en pet gingen we huiswaarts. De volgende dag was Joep alweer vroeg wakker om met T-shirt en pet en de foto's naar school te gaan en vol trots te vertellen dat hij zelf gevlogen had.

Bedankt het was echt voor ons allemaal een superdag !!!

Len ook bedankt voor alle uitleg, geweldig dat er mensen zijn die zich zo inzetten.

Groetjes Joep & natuurlijk Ted & Claudia & Lisa

Lisa