Mike Janssen

29 maart 2009

Verslag van een werelddag!

Op zondag 29 maart was het dan eindelijk zo ver. Ik mocht gaan vliegen! Om 11 uur haden we afgesproken op de vliegclub Rotterdam. Het was best spannend, want er kwamen flinke wolken aan. Maar Dirk, onze piloot zou om 10 uur nog even bellen of het wel doorging. gelukkig ging het dus wel door! Dus reden mijn vader, moeder, breor en ik naar Rotterdam. Daar aangekomen hebben we eerst nog even gekletst met Dirk. Mijn broer ging mee de lucht in, en mijn vader en moeder bleven op de vliegclub. Die vroeg wat we allemaal wilden zien. Nou wij wilden wel naar de Kuip, ons huis en de havens van Roterdam. Dat was geen probleem. We moesten eerst nog tanken en daarna stegen we op. Ik mocht de hele tijd sturen, en dat was wel gaaf. Mijn broer heeft een heleboel foto's gemaakt. Ook van de Kuip natuurlijk! Toen we weer terug waren hebben we nog even nagepraat op de vliegclub. Ik vond het onwijs gaaf. Ik wil dan ook stichting de hoogvliegers, en piloot Dirk hartstikke bedanken voor deze gave dag! Oók namens mijn ouders en mijn broer!

Groetjes,
Mike