Thyra Hoek

05 april 2009

Verslag van een onvergetelijke dag met stichting hoogvliegers.

5 april was thyra uit genodigd om naar vliegveld Rotterdam airport te komen voor een vlucht met een 4 persoon vliegtuig met piloot hans liepert.

Om 1 uur waren we op het vliegveld vanwege het feit dat het s, ochtends te veel mist was.

Hans liepert stond op ons te wachten en reikte naar thyra een t shirt uit en een pet van stichting hoogvliegers.

Hans liet aan ons de route zien waar er heen werd gevlogen, van Rotterdam over Capelle heen de Zeeuwse wateren en vervolgens via de waterweg weer terug.

Thyra mocht voor in zitten en daar gingen ze samen met de piloot en haar 2 beste vrienden.

Thyra was nerveus want zij had nog nooit gevlogen, tijdens de vlucht vertelde hans dat zij druk naar de wolken keek om daar dieren figuren uit te halen, ze werd er wel moe van.

Daarna mogen sturen dat was een hele belevenis.

Terug komend van de vlucht liet ze papa en mama zien hoe je moest sturen, het vliegtuig stond op de grond maar ze liet ons zien hoe het vliegtuig werkte.

Vanwege het mooie weer spraken we samen met hans de vlucht door en hoe het was gegaan, thyra was zo moe van dit alles dat ze tegen papa aan lag om alles te verwerken.

Deze dag was voor thyra een dag om heel lang op te teren.

Stichting hoogvliegers bedankt!!!!!!!