Martijn Weisbeek

19 april 2009

Papa en mama wisten het al een tijdje ,maar voor Martijn was het echt een grote verrassing.

Hij kon zijn oren niet geloven…… wouw vliegen ,echt cool.

Dus op naar Seppe,daar aan gekomen kon hij niet wachten,waar staat dat vliegtuig ,mag ik er al in ,nou doei mama…..hij was niet te houden.

Papa en broertje Daan mochten ook mee…voor hun ook een verrassing dus.

Eenmaal boven in de lucht was het helemaal te gek,boven Waalwijk en war toch wel heel interessant was, je kon de kermis zien en dat was ook het eerste wat hij tegen mama vertelde toen hij weer veilig was geland.

Her was echt een fantastische ervaring en Martijn zal her er nog veel over hebben…

Bedankt stichting hoogvliegers

Gr Martijn Weisbeek

Reaktie piloot Hans Bunt:

Martijn de Hoogvlieger.

Martijn had een paar uur voordat hij de lucht in zou gaan van zijn ouders gehoord wat hem op zondagmiddag te wachten stond: Hij ging vliegen, was enorm enthousiast en kon bijna niet wachten om te vertrekken. Met zijn vader en broer achterin zijn we zo snel mogelijk de lucht in gegaan en Martijn genoot met volle teugen. Al direct wilde hij de besturing overnemen. We zijn rechtstreeks naar Waalwijk gevlogen, waar Martijn woont en zijn en via het werk van zijn vader over zijn wijk gevlogen. De kermis, hun huis en de speelplaats hebben we opgezocht en ook Martijn herkende een aantal ”landmarks”. Het zicht boven Waalwijk was niet geweldig maar wat we wilden zien hebben we gezien!

En zo is zo’n vlucht weer snel voorbij. Nog even in de pijpen van de Amer centrale gekeken en weer terug naar Seppe gevlogen. Martijn en zijn vader hebben me geholpen bij het tanken en de kist binnen zetten en na een drankje keek Martijn al weer uit naar maandag: Dan ging hij met pet op en T-shirt aan zijn brevet, wat hij keurig had ondertekend, op school laten zien.

Hans Bunt