Menno Brusik

23 augustus 2008

menno

Menno de Hoogvlieger

23 augustus 2008 is de dag dat Menno een dag piloot mocht zijn. We zijn ermee aan de slag gegaan en hebben piloot Arnoud de Weijer gevraagd of hij Menno een Hoogvliegertje wilde maken. We zijn enthousiasme van piloten ondertussen gewend maar Arnoud was zo enthousiast dat zelfs wij even een klein probleempje kregen met de voorbereiding.

We kregen precies één dag om toegang tot het Aviodrome te regelen en natuurlijk was onze contact persoon vrijdag afwezig. Gelukkig is de boel dusdanig goed georganiseerd dat één telefoontje naar het Aviodrome voldoende was om de familie ook even te laten genieten van dit prachtige themapark. Aviodrome, dank jullie wel!!

Normaliter vergt dit alles enige tijd maar als het moet is het ook mogelijk om binnen één dag datgene te regelen wat geregeld moet worden en Menno mag zich nu volwaardig piloot noemen.

En het verslag van de familie laat wederom zien dat dit gewoon meer dan leuk is om te regelen. Menno gefeliciteerd!!

Verslag:

Hallo Stichting Hoogvliegers,
Nou, het is gelukt!! Menno heeft vandaag gevlogen samen met zijn vader, Henk.
We moesten vroeg opstaan want we werden om 9.00 uur op Lelystad verwacht.
Menno hebben we het grote nieuws pas de avond van te voren verteld en toen steeg hij al bijna op, zo blij!!!
Het weer was prima, net als de piloot, die alles keurig had geregeld.
Nadat Menno zijn t-shirt had ontvangen en de vliegroute was bekeken, gingen we naar 'de kist'.
Even een rondje om het vliegtuig gelopen, of alles in orde was, en toen ging het echt gebeuren .... instappen maar!!!
Menno vond het toch wel een beetje spannend maar kon, mede dankzij zijn stoelverhoger, alles prima bekijken en, voorin nog wel want dat was de plek die hij had gekozen.
Na een rondvlucht van een half uur kwamen ze helemaal opgetogen en enthousiast terug en vertelden een rondje boven ons huis te hebben gevlogen. Dat Menno zelf een stukje heeft mogen sturen was helemaal de slagroom op de taart. Er is echt een wens in vervulling gegaan!! Complimenten aan jullie stichting en de mensen die ons deze top-dag bezorgd hebben!!! En als jullie ooit nog een vlieg-plekje over hebben, zei Menno, dan durft hij zeker nog wel een keer, mooi hè.
O ja, ik vergeet bijna dat we natuurlijk ook nog naar Aviodrome zijn geweest. Helaas niet zo heel lang want Menno had al zijn energie in de vlucht gestopt en was doodmoe maar goed, dat was het wel dubbel en dwars waard.
Bijgaand de foto's (het leuke is dat onze buren van de vlucht af wisten en een paar foto's vanuit de achtertuin hebben genomen).
Hartelijke groeten,
Edith, Henk, Laura en Menno