Fleur Zegwaard

18 april 2009

Beste Stichting Hoogvliegers,

18 April mocht ik de lucht in met piloot Fred. Piloot Fred ging mij en papa eerst van alles uitleggen, voordat we gingen vliegen. Dat was heel leuk en piloot Fred was heel erg aardig.

Als laatste kregen we een hoofdtelefoon op. Hiermee konden we elkaar tijdens het vliegen goed verstaan.

Eenmaal in de lucht, zei Fred dat ik mocht gaan sturen! Dat was natuurlijk heel erg leuk en spannend!

We hebben vanuit de lucht heel erg veel gezien, zo zijn we over het ziekenhuis gevlogen, over ons eigen huis en ook over Walibi en het Dolfinarium! We konden zelfs de dolfijnen zien zwemmen!

We hebben 48 minuten gevlogen maar dat leek natuurlijk veel korter. Dat komt omdat het zo leuk was. Ik vond het een heel erg leuke dag en wil Stichting Hoogvliegers hiervoor bedanken.

Hieronder nog een paar foto’s van mijn vlucht.

Groetjes,
Fleur.