Kimberley Bosma

10 september 2008

P1050029

Wat een spannende dag voor me, mama had me opgegeven bij de hoogvliegers maar ik moest eerst naar school.
Ik kwam om 13 uur met de taxibus thuis en mama,papa en sylvester stonden al klaar bij de auto om richting lelystad te rijden naar het aviodrome.

P1050031

We waren er om ongeveer kwart voor twee en melden ons aan en we mochten eerst in het museum rondlopen.
Wat leuk al die vliegtuigen om te zien maar het spannendste moest nog komen.
We liepen op ons gemak richting het  platform om te wachten tot dat de piloot ons kwam halen.
Op het platform kreeg kimberley een t-shirt uitgereikt van richard de piloot met de tekst hoogvlieger.
Toen gingen we naar het vliegtuig papa en sylvester gingen mee en ik mocht voor in.
Na een korte uitleg over het vliegtuig deden wij onze koptelefoon op en reden naar de startbaan.
We vlogen eerst naar almere toe om te kijken waar we woonde en boven ons huis hebben we een paar rondjes

P1050019

P1050022

gevlogen om daarna richting harderwijk te vliegen en daar konde we publiek zien en dolfijnen .

P1050018

Toen we terug vlogen richting lelystad heb ik zelf mogen sturen en heb samen met richard de landing ingezet.
wat was dit spannend zeg om te doen.
We werden opgewacht door mama en toen de moter uit was kwam mama ons ophalen uit het vliegtuig.
Na een paar foto's genomen te hebben zijn we richting het restaurant gelopen om daar mij vliegbrevet in ontvangst te nemen.
Na samen met richard de piloot nog wat gedronken te hebben,hebben we afscheid genomen van elkaar en zijn wij nog teruggegaan naar het museum en hebben  sylvester en ik nog even gespeeld .
Om 17 uur zijn we richting huis gegaan en ze liep met een grote lach en glinsterende ogen het park af.

Bedankt voor deze fantastische dag,het was een hele belevenis voor mij en een droom die uitgekomen is.

groetjes van een blije en een gelukkige hoogvlieger .

Kimberley Bosma

verslag Richard Bisschops, piloot van deze vlucht

Eenmaal aangekomen op vliegveld Lelystad eerst maar eens naar het Aviodrome om de wat oudere vliegende beestjes te bekijken. Om 14:15 komt de PH-DAI plots het platform oprollen. Speciaal voor Kimberley.

Kimberley stapte na uitrijken en het aantrekken van het Hoogvlieger t-shirt met gemak achter de stuurknuppel van de PH-DAI. Wat een knopjes...

Op naar de startbaan. Met een lekker windje zo de lucht in. Wat is alles klein, het lijkt wel speelgoed. Op naar Almere en kijken of we het huis kunnen vinden. Papa kon niets vinden, oriënteren in de lucht is toch best lastig. Kimberley vindt wel heel snel de schommel bij de winkels, die had ik zelf nog geen eens gezien.

Na wat cirkelen rond Almere, op naar Harderwijk voor een gratis show bij het Dolfinarium. Wat een poppetjes daar beneden. Toch leuk zo’n gratis show van de zeeleeuwen.

Na de landing stond mama al te filmen en te zwaaien. Nog even op de foto met de meneer van het Aviodrome... en dan nog even een ijsje in het restaurant. Want ja... je bent toch geen Hoogvlieger zonder het vliegbrevet.

P1050032

Nog even op de foto. Terwijl ik de PH-DAI weer naar huis rij, kijkt Kimberley nog even in de 747 van de KLM. Wat een woensdagmiddag!

(red.) En dat Kimberley het heel leuk heeft gehad bewijst de video boodschap gemaakt in de 747 van de KLM die we in onderstaande hoedanigheid mochten ontvangen. Scroll verder naar beneden voor de geschreven reaktie van Kimberley:

{wmvremote width="640" height="480"}http://www.stichtinghoogvliegers.nl/static/images/individueel/2008/kimberley.wmv{/wmvremote}