Dylan Swama

18 mei 2009

hallo,

Mama heeft via de site ouders van kinderen met diabetes gehoord over stichting hoogvliegers. Ze heeft mij toen opgegeven en al vrij snel kreeg ze een reactie van piloot H. van Koot.

Maandag 18 mei mochten we komen. Eerst was het nog onzeker of het door zou gaan ivm harde wind. Gelukkig ging de wind 's avonds liggen en toen was het prachtig vliegweer.  Wij stonden al te wachten toen de piloot kwam samen met mevr. sandra Bos ( wij waren een half uur te vroeg.) We kregen eerst een rondleiding en daarna mocht ik samen met mijn broertje in de vliegtuig zitten.

Ondertussen gingen de piloot en mevr. Bos alles nakijken. Daarna ging ik samen met mijn moeder in het vliegtuig om te vliegen. We kregen een koptelefoon op waar je elkaar in kunt horen en door kan praten. Dat vond ik eerst wel een beetje raar.

Toen alles goed was gingen we de lucht in. Mijn mama vond het doodeng maar ik vond het helemaal niet eng. Ik wil dan ook graag straaljagerpiloot worden. In de lucht mocht ik zelf sturen. Dat vond ik heel leuk. We hebben veel dingen gezien en geleerd.  Toen we weer veilig op de grond geland waren hebben we nog wat foto's gemaakt bij het vliegtuig.

En ook kreeg ik nog een echt hoogvliegers diploma die ik aan iedereen heb laten zien.

Ik heb een geweldige avond gehad en wil dan ook Piloot H. v. Koot en Mevr. S. Bos bedanken voor alles wat ze die avond voor ons hebben gedaan. Geweldig ook dat stichting hoogvliegers dit mogelijk maakt.  Iedereen heel erg bedankt. Ik heb genoten.

Dylan Swama