Bregje van Klaveren

17 mei 2009

Na dat wij gehoord hadden van de Stichting Hoogvliegers is er na onze aanmelding super snel contact met op ons opgenomen om een afspraak te maken voor een vlucht.

17 mei was het dan eindelijk zover.

Bregje gaat vliegen met piloot Hans Liepert. Ook Bregjes grote zus Nina en haar vader mogen mee.
Haar kleine zusje Sien en haar moeder blijven wachten in het clubgebouw.
Er stond wel veel wind maar het zicht zou helder zijn.
Nadat Bregje gekleed was in T-shirt en Cap van de stichting kregen ze uitleg over waar ze naar toe zouden vliegen.

Ze gingen een rondje over Alphen aan den Rijn maken. Oma heeft het vliegtuig wel 3 keer zien vliegen.
Het was erg leuk om ons huis vanuit de lucht te bekijken. Nina en Papa hebben gefilmd en zij hebben foto's gemaakt.

Bregje vond het reuze interessant om een koptelefoon met microphone op te hebben. Zij heeft constant gekletst en zelfs liedjes
van K-3 gezongen.

Het was een geweldige ervaring. Bregje heeft de volgende dag de foto's, het T-shirt en cap meegenomen naar school.
Misschien volgen er nu meer aanmeldingen.

Piloot Hans en de stichting Hoogvliegers namens Bregje en haar familie heel hartelijk bedankt voor deze hele bijzondere dag!!!!!!