Diégo Hogewoning

10 mei 2009

Via  een andere ouder had ik gehoord over de stichting Hoogvliegers en wat ze doen.
En of dat wat voor Diégo zou zijn? Nou en of !

Ik ging naar de site en vulde het in,al snel kreeg ik bericht dat het kon en dus sprongen we een gat in de lucht.
Al snel kreeg ik piloot Kees van Gelder aan de telefoon.

Uiteindelijk op 25 April was het zover we hadden gekozen voor Rotterdam Airport.
Het was fantastisch weer en iedereen had er zin in.
Diégo kreeg een mooie pet en shirt en kees liet zien hoe ze zouden vliegen.
Iedereen gereed ,Diego,zijn vader en zus rachel.
Daar gingen ze!

Ik wachte nog even en net toen ik koffie wilde bestellen keek ik naar rechts,daar stonden ze weer !
ik schrok me rot. Wilde hij niet ? Nee hoor dat was het niet.
Tijdens de rit naar de startbaan kregen ze een lekke band met het vliegtuig.
Dus hun eruit en met de jeep naar het clubhuis terug. Brandweer en sleepauto kwamen terplekke aanrijden,
dat ging allemaal zo snel. Helaas kon het dus vandaag niet doorgaan. Maar jee dit maak je ook niet vaak mee. (gelukkig hoor)

Al snel belde Kees voor een nieuwe afspraak en wel op Zondag 10 mei (Moederdag)
wederom een mooie prachtige dag. Iedereen was er weer klaar voor. met evenveel zin en spanning.
Diégo kon genieten met 2 rondjes boven de kuip waar zijn club Feyenoord aan het spelen was en wat ze goed konden zien.
Ook mocht hij het stuur over nemen van de piloot en ook dat was helemaal top !
Zijn zus vond dat iets minder,maar het ging super goed.
Na een mooie rit in de lucht kwamen ze weer veilig beneden met een mooie ervaring en natuurlijk zijn diploma!

Heel veel dank aan de stichting Hoogvliegers en Kees van Gelder, die met veel enthousiasme dit doet.
BEDANKT!
Diégo  Hogewoning en familie