Bas Leliefeld

04 oktober 2008

Bas de Hoogvlieger

We ontvingen een aanvraag voor Bas Leliefeld, 9 jaar die graag een dagje piloot wilde zijn. Vanaf Twente en dat bleek lastig want na herhaalde oproepen op ATCBOX.com bleef het lange tijd akelig stil TOTDAT..... we ineens een ontzettend spontaan en leuk mailtje mochten ontvangen van Hans Hennekes. Hans nam deze aanvraag geheel spontaan onder zijn hoede en heeft ervoor gezorgd dat Bas op 4 oktober 2008 Hoogvlieger is geworden. Niet vanaf Twente maar net over de grens vanaf Nordhorn Klausheide. Speciaal tintje aan deze vlucht is dat het voor ons ook de eerste individuele Hoogvliegersdag is over de grens!! Piloot Rob Smink nam Bas mee de lucht in en als Stichting Hoogvliegers zijnde maken we graag gebruik van deze gelegenheid om iedereen te bedanken voor de inzet. Dat het voor Bas geweldig was valt te lezen in het verslag dat we mochten ontvangen van de familie Leliefeld met daaronder ook een verslag van Hans en Christel die deze dag mogelijk hebben gemaakt.

Verslag familie Leliefeld:

aabas01