Florian Jongejeugd

13 juni 2009

Afgelopen zaterdag was het zover na het tellen van hoeveel nachtjes slapen was het De Grote Dag.

Florian mocht op vliegveld Lelystad mee vliegen met een Cesna 172 en met de Piloot Erik Meijnders.

Florian en papa Cor melden zich in het hoofdgebouw en daar kwam Erik al aan,
Samen gingen we naar de Hangar waar de Cesna stond
Wow wat een prachtige Kist

Na de andere vliegtuigen bekeken te hebben in de hangar
werd het tijd om de Cesna uit de hangar te rijden en wat hielp Florian goed mee en genoot enorm

Florian werd reuze verwend kreeg namelijk een hoogvlieger pet en t shirt aan  geweldig !

Hierna gingen ze aan boord.
Florian mocht voorin en Papa Cor ging achterin. Ze kregen een koptelefoon op.

Piloot Erik was superaardig en vertelde veel en had ook een zitverhoger meegenomen zodat Florian alles extra goed zou kunnen zien.

En toen de lucht in Jippie !!

Het vliegen vond Florian machtig en mocht ook zelf sturen !!! dat was lastig oef ! maar heel trots genoot hij en was helemaal op zijn gemak.
En wat hebben ze veel gezien onderweg en zelf nog even door de wolken heen gevlogen.

weer terug op de grond kreeg florian een grote verrassing een echt Hoogvliegersdiploma
en nog een bezoekje aan de verkeerstoren.

Wat een geweldig avontuur en oprecht vanuit ons hart groete dank aan Erik en aan jullie fantastische Stichting om ons kind zo'n
fantastische ervaring te bezorgen !!!!

Hartelijke groeten Florian Jongejeugd    Cor en Marja

ps de fotogeheugen kaart is afgebroken en helaas zijn alle foto's hierdoor weg
wat we wel hebben is een stuk gefilmd dus is dat een idee om er een filmfragmentje bij te doen ?

Stichting Hoogvliegers schrijft: Heel graag dat stukje film, zetten we dat bij dit verslag!!