Henriëtte Heijnen

11 oktober 2008

Vandaag mocht ik met dhr. Mark Potter van Loon vliegen, zie foto.

Ik vond dit heel leuk, ik mocht voorin zitten met de piloot.
We hadden afgesproken op het vliegveld in Nordhorn. Mark vertelde eerst wat over het vliegtuig, en ik  mocht erin gaan zitten.

Daarna stapten papa, mama en Diana in.
En ik mocht ook nog een stukje zelf vliegen, ik mocht zelf de hendels vasthouden.

Ik heb zelf foto’s gemaakt. En ik vond het leuk dat we op en neer gingen. Ik vond de wolken heel mooi, Mark liet de wolken van dichtbij zien, ook was het uitzicht zo vanuit de lucht heel mooi.

Het stijgen en landen was best eng, maar ook weer leuk. Ik vond het mooi om naar de zweefvliegtuigen te kijken. Papa, mama en mijn zusje mochten ook mee, dat was erg gezellig.

Na afloop kreeg ik een mooi brevet, en voordat ik ging vliegen kreeg ik een mooi T-shirt aan van de stichting. En ik kreeg er ook nog stickers bij, die ga ik ergens op plakken.

Bij deze wil ik de stichting heel erg hartelijk bedanken voor de mooie vlucht die onze dochter samen met ons heeft gemaakt. Super wat een leuke dag!!

Henriëtte Heijnen en familie.

Klik hier voor alle foto's