Sanne Jorna

09 mei 2009
Op 9 mei 2009 heb ik samen met mijn vriendin een Hoogvliegerdag mee mogen maken in Den Helder. Het was in één woord “Toppie” !
Toen we aankwamen mochten we direct de lucht in. Niks lang wachten……gewoon hup naar het vliegtuig met “onze” piloot en fly away. Nou heb ik wel enige vliegervaring via Schiphol maar dit was toch wel iets heel anders. Vooral het feit dat ik zelf het vliegtuig mocht besturen was écht onwijs gaaf! En zó simpel….dacht ik, maar ja, wil je vliegen dan moet je ook kunnen opstijgen en landen….toen was het toch wel handig dat we een echte professional aan boord hadden ;-). Na een perfecte vlucht hebben we nog volop kunnen genieten van de andere activiteiten die aangeboden werden.
Zo mochten we o.a ook meerijden op een politiemotor, ff keihard scheuren met een brok herrie en zwaailichten aan, super! Kortom het was een dag om niet te vergeten. Ik wil de organisatie en alle mensen die dit mogelijk hebben gemaakt dan ook héél hartelijk bedanken.

sanne0

sanne1