Ramon Kruyt

09 mei 2009

Lieve mensen van stichting de hoogvliegers,

Op 9mei 2009 hebben wij een onvergetelijke dag meegemaakt waar wij met veel plezier aan terug denken.

Wij vertrokken met heel veel mooie trucks uit Purmerend en onder politie begeleiding ging de reis naar Den-Helder.

Het leek wel of wij hele belangrijke personen waren.Iedereen moest op ons wachten en alle op-en afritten van de snelweg werden afgezet.

Daar aangekomen werden wij goed ontvangen met heel veel lekkers.

Het hoogtepunt was toch wel het vliegen als piloot.Als moeder zijnde moest ik even slikken toen mijn zoon van 8 jaar met het down-syndroom

Dacht dat hij naar papa kon vliegen.Dit zal ik even uitleggen. De papa van Ramon is op 26-08-2008 overleden aan een hartstilstand.

We hebben aan hem verteld dat papa nu op de maan is. Dus jullie kunnen wel begrijpen dat dit een emotioneel moment was.

Ook de clown was bij Ramon erg in trek.

Zijn broer vond echter de politie auto die heel hard scheurde op de autoweg erg gaaf.

Kortom we hebben een topdag gehad,die ons veel energie gegeven heeft om verder te gaan!

Wij willen alle mensen die dit soort dagen mogelijk maken ontzettend bedanken voor hun betrokkenheid en inzet!!!!!