Faris Loukili

30 augustus 2009
Dankzij Stichting Hoogvliegers mocht ik op 30 augustus naar Rotterdam airport gaan om te vliegen met Edzard Boland, de piloot. Hij was erg aardig, we bekeken de route die we zouden gaan vliegen op een kaart en hij legde uit dat je op bepaalde plekken niet zomaar kon vliegen. En dat je voor het opstijgen eerst toestemming moest krijgen om op te vliegen. Ik kreeg  van Edzard een t-shirt en een pet van Stichting Hoogvliegers, de pet zette ik meteen op.  Daarna gingen we naar het vliegtuig kijken, die was erg gaaf! Ik kon niet wachten voordat we de lucht in gingen.
Gelukkig was het mooi weer en het zicht was daarom erg goed. Nadat we wat foto’s hadden gemaakt, konden we gaan vliegen. Een vlucht van 3 kwartier lang, en ik heb ook zelf gevlogen, en het ging erg goed. Ik mocht zelfs een lichte bocht maken. Het was een waanzinnige vlucht. Vol spanning!! En ik genoot van elke minuut. Kortom het was een fantastische en heuglijke dag, om nooit te vergeten.
Dank je wel Edzard! En Stichting Hoogvliegers, jullie ook bedankt voor deze mooie dag.

Groetjes, Faris.

fa2