Manon Machielsen

20 september 2009
STICHTING HOOGVLIEGERS BEDANKT VOOR DE SUPER GEWELDIGE DAG

manon4

We hadden via een klasgenootje van onze zoon Stijn, gehoord van Stichting Hoogvliegers. We hebben Manon ingeschreven bij Stichting Hoogvliegers en kregen al heel snel een telefoontje van Cees den Biggelaar om
een afspraak te maken voor een vlucht. De vlucht stond gepland zondag 20 september om 16.00 uur op vliegveld Seppe. We hadden om 15.30 uur afgesproken met Cees. Manon keek er de hele dag al naar uit. Eindelijk was het dan zover en hebben we kennisgemaakt met Cees.

Manon kreeg een mooi t-shirt en pet en toen nog even met de piloot op de foto.

manon1

We hebben besproken waar we heen zouden vliegen en toen klaar maken voor de vlucht. Nog even langs de toren om de vlucht te melden.

manon2

Leuk om het daar boven een keer gezien te hebben. En toen op naar het vliegtuig.

manon3

Eerst het vliegtuig controleren voordat we in het vliegtuig stapten. Manon vond het erg spannend, zo spannend dat ze even een traantje moest laten. Eenmaal in de lucht heeft ze er erg van genoten. Het was erg mooi weer, zonnig dus we hadden prima zicht. We zijn over onze boerderij in Prinsenbeek gevlogen

manon5

en over Willemstad en weer terug naar Seppe. Manon mocht ook nog even sturen en vond dat leuk maar toch wel een beetje eng. Toen we geland waren en uit het vliegtuig waren gestapt, hebben we samen met Cees het vliegtuigje in de loods geduwd. We hebben bij de toren gemeld dat we terug waren en Manon kreeg van Cees nog een mooi hoogvliegersdiploma dat ze mocht ondertekenen.

manon7

We hebben Cees bedankt voor de GEWELDIGE VLUCHT en afscheid van elkaar genomen.

Het was een fantastische dag. We willen Stichting Hoogvliegers, onze piloot Cees den Biggelaar en iedereen die deze dag mogelijk heeft gemaakt heel hartelijk bedanken en dat ze nog vele kinderen kunnen blij maken met een hoogvliegersdag. BEDANKT !!!

Groetjes Manon en
familie Machielsen