Britt-Maureen Kersten

27 oktober 2009
Hallo ik ben Britt-maureen en ben 12 jaar oud, 27 oktober mocht ik mee gaan vliegen met Erwin Verstrepen van de stichting Hoogvliegers.

We moesten om half 11 op het vliegveld zijn en ik zou samen met papa en mijn broer Jaron  gaan vliegen,ik vond het allemaal heel spannend want ik had nog nooit gevlogen.
Mijn moeder en mijn zusje Sannah gingen ook mee,op het vliegveld stond Erwin al op ons te wachten.
Ik kreeg een hoogvliegerspet en t-shirt van Erwin dat vond ik erg leuk.
Toen moest erwin nog even tanken,en toen zei mij zusje dat ze ook wel heel graag mee wou,dus mocht Sannah ook mee in plaats van papa.

Eindelijk ging het gebeuren we vlogen over hilversum en omstreken,ik mocht ook zelf even sturen supervet was dat!

Nadat we weer geland waren kreeg ik het vliegersbrevet,ik ben er heel trots op!

Erwin en iedereen van de stichting Hoogvliegers heel erg bedankt voor deze onvergetelijke dag!

Veel liefs van Brit

britt1