Siem Boot

31 oktober 2009
Op 31 oktober heb ik met mijn oudere broer en vader een vliegtocht gemaakt.

siem1

Na enig zoekwerk (we hebben nog geen navigatie) kwamen we net op tijd in hilversum aan. We werden ontvangen door hele aardige mensen. Zij
waren van de stichting en van de vliegclub. Na een uitleg hoe een vliegtuig werkt zijn we de lucht in gegaan. We maakten vaart over het weiland en stegen toen op. We zaten meteen al behoorlijk hoog en konden nog goed de omgeving zien ondanks dat het een beetje bewolkt werd. We vlogen over het Muiderslot richting pampes.

siem2

We zagen een
roeibotenrace om het eilandje. Zelf mocht ik sturen. Dat ging erg goed zei de piloot. Ik had een vaste hand en gevoel voor richting. Mijn
vader werd wel een beetje misselijk toen we heel snel even daalden. Gelukkig heeft hij niet in het vliegtuig overgegeven. Dat kwam later
die avond maar ik geloof niet door het vliegen.

Ik wil alle mensen van de vliegschool en van stichtingHoogvliegers heel erg bedaanken voor de leuke middag en mooie vliegreis. Ik ga snel ook met mijn moeder een keer vliegen.

groet van Siem Boot

siem3