Youri Vogels

08 november 2009
Seppe, zondag 8 november 2009

bird0

Vliegen met stichting hoogvlieger.

Hallo allemaal,

Mijn naam is Youri Vogels en mijn pappa en mamma en oma hadden vandaag een leuke verrassing voor mij.

Wij (Pappa en ik) zijn namelijk gaan vliegen in een echt vliegtuig vanaf vliegveld Seppe en wel met meneer Harm Berkmans (crew ID C-867) als piloot.

Het was vandaag een geweldig  mooie dag dus er was goed zicht daarom kon de vlucht dus ook doorgaan.

Toen we op seppe aankwamen moesten wel even wachten totdat Harm het vliegtuig had gecontroleerd op benzine en nog wat ingewikkelde dingen.

bird1

Dus moesten wij maar even wat drinken. Dat was wel oppassen voor mijn mooie nieuwe hoogvliegers T-shirt en pet.

Toen was het zover samen met Harm en Pappa ging ik naar het vliegtuig dat was de PH-ASD en dat is een  DR-400 van de fa. Robin (ja ja pappa zoekt dat allemaal op voor mij)

Na een klein beetje tegenstribbelen (want het is best even wat anders hoor) mocht ik als eerste in het vliegtuig.

bird2

Eerst gingen we rijden en daarna omhoog de lucht in heel hard en erg hoog.

Na een tijdje mocht ik zelf ook even vliegen dat was geweldig !

bird3

Nou is dat vliegen best moeilijk dus ik heb het verders maar aan Harm overgelaten en heb ik alles verder scherp in de gaten gehouden of hij alles wel goed deed !!

bird4

Pappa was ondertussen veel foto’s aan het maken zodat ik dit allemaal straks ook op school heel goed kan vertellen.

Zo heeft hij foto’s van Breda,Moerdijk, Etten-Leur en Prinsenbeek gemaakt.

bird5

Ook van ons huis en pappa zijn auto van het werk.

bird6

Na een uurtje vliegen (wat van mijn wel 3 uur had mogen zijn hoor) zijn we weer veilig geland.

bird7

Samen met mijn nieuwe vriend en collega Harm ben ik weer naar mamma en oma gelopen.

bird8

Graag wil ik door dit verslag Harm en de stichting Hoogvlieger heel erg bedanken voor de geweldige ervaring. En als jullie (co)piloten te kort komen mogen jullie altijd bellen hoor !

Groetjes
Youri Vogels