Richelle van Aken

12 december 2009
We verheugden ons erg op deze dag omdat Richelle een half jaar geleden voor 10 minuten in een helikopter had gevlogen. Omdat ze hier zo van onder de indruk was besloten we om haar hiervoor op te geven! We kregen vrijwel meteen een reactie dat we mee mochten en 12 december was het eindelijk zo ver! Om kwart voor 10 moesten we op vliegveld Seppe in Bossenhoofd zijn. Richelle reed gelijk als een speer op de vliegtuigen af en heeft hier met open mond staan kijken. Omdat het toch wel koud was, gingen we naar de kantine en dronken een lekker glaasje chochomel. Na lang wachten kwam eindelijk onze pilote Isabelle en de spanning was al hoog opgelopen. Richelle kreeg een mooi t-shirt en een pet die gelijk op moest! Om kwart over 11 gingen we toen de lucht in, Richelle zat achterin, stevig vastgeklemd door papa. Eerst vlogen we over Zevenbergen, toen over Stampersgat waar we een rondje maakten om ons eigen huis! Daarna richting Dinteloord over papa´s werk, toen richting Zeeland daar heeft Yvette, haar andere zus nog een heel stuk gevlogen. Toen weer terug naar Bossenhoofd maar eerst nog even langs Oudenbosch, waar het huis van papa staat en uiteindelijk nog langs Roosendaal, waar haar school staat! Toen we geland waren, was het nog een gedoe, om haar eruit te krijgen! Maar met haar sterke papa zat ze zo weer in de stoel! Weer binnen kreeg ze een mooi diploma, een afsluiting van een geslaagde ochtend!

i