Jeanine

19 december 2009
Vanuit de Stichting Kinderdroomwens kregen we het verzoek of we mee wilden werken aan een droomwens van Jeanine, die dolgraag piloot wil worden. Wouter Liefting, coördinator vliegtechnische zaken bij de Stichting Hoogvliegers en zelf ook (aerobatics) piloot wilde Jeanine graag de ervaring van haar leven geven en uit haar reaktie hieronder blijkt dat dit MEER dan gelukt is!!

j1
                                            Wouter Liefting       naast       Jeanine

Naast de foto's die we van Jeanine ontvingen (onder haar reaktie) zijn er nog een aantal foto's te vinden in onze gallery: klik hier

Met dank aan Monique van de Stichting Kinderdroomwens die verantwoordelijk is geweest voor het initiëren van o.a. deze wens!!

Wij zijn als Stichting Hoogvliegers zijnde blij dat we andere stichtingen met een soort gelijke doelstelling als die van ons te kunnen helpen zo'n nu en dan!

kinderdroomwens

He Wouter & Monique!
Hartstikke bedankt dat ik mee mocht in het vliegtuig.
Ik vond het echt heel erg leuk en mooi vanuit de lucht, al die sneeuw.

Ik was aan het werken op de markt, ijskoud, het had gesneeuwd.
En daar kwam uit het niets Monique, met haar dromenvanger en toen wist ik al genoeg. Maar ik wist natuurlijk niet dat ik ging vliegen. We reden naar Rotterdam naar de luchthaven Zestienhoven. Naar de vliegclub.
Daar was een man; Wouter. Hij legde alles uit over het vliegen en toen gingen we..
Het was echt heel gaaf, over Oud-Beirland en over de nieuwe Maasvlakte.
Toen was het zover, we gingen stunten..
Eerst deed Wouter een paar trucjes voor...
En aan het einde mocht ik, ik ging zelf loepings maken.
Dat was echt heel leuk!
Al die sneeuw op de grond, helemaal wit! Op de vliegclub weer aangekomen kreeg ik nog een vliegbewijs met alle gegevens en uitleg hoe ik mijn vliegbrevet kon halen. Nu dat is lang werken op de markt hoor!
Ik vond het SUPER!

Bedankt!