Gino Danyel Pesci

05 juli 2009
Mijn droomvluvcht was om NOOIT te vergeten!!

Hallo allemaal,

Ik ben Gino Pesci en ben 12 jaar oud.
Enige tijd geleden heb ik 1 van mijn grootste dromen mogen laten uitkomen.
Ik mocht een middag als piloot met mijn papa en mama over mijn favoriete plekjes vliegen.
Ik was heel erg nerveus en kon er al dagen niet van slapen.
Mijn piloot heette Hans Jacobs en ik ben heel blij dat ik hem heb leren kennen.
Ik kon me geen leukere piloot voorstellen!
Hans heeft me echt gerust gesteld en me vanalles geleerd....van gas geven op de grond...opstijgen..en sturen en nog veel meer.
Ik had een koptelefoon op waardoor ik vanalles hoorde...dat waren instructies van de verkeerstoren...alhoewel ik het Engels wel moeilijk vond te verstaan!
Ze praten Engels want we vlogen vanaf de AWACS vliegbasis.
Het was heel erg warm die dag en papa en mama zaten achterin het vliegtuig.
Ik ben over het Roda stadion gevlogen, over mijn oma's flat, over het 3-landen punt,  over mijn eigen huis en over het zwembad waar ik "s zomers altijd ga zwemmen!
Dus je kunt je wel voorstellen dat dat echt helemaal super was!!
Mama was een beetje ziek geworden in het vliegtuig omdat ze het toch wel erg spannend vond maar ikke niet!
Ik heb enorm genoten en hoop dat ik later ook piloot kan worden net zoals Hans en vele anderen.
Ik wil dan ook kinderen helpen hun droom waar te maken.
Want dit was uniek!
Toen we terug aan de grond waren heb ik nog een mooi vliegbrevet gekregen en die hangt nu op mijn slaapkamer.
Ik ben er heel erg trots op!
Bij deze wil ik alsnog piloot Hans en zijn vrouw bedanken voor deze mooie dag en de herinnering die ik heel mijn leven zal blijven koesteren.
Ook bedank ik alle mensen die bij deze organisatie betrokken zijn.
Hun allen maken dromen waar die ons zooo gelukkig maken..al is het maar voor 1 dag!
Ik kan zeggen dat mijn grootste droom is uigekomen dankzij stichting Hoogvliegers!

Heel veel groetjes en ga zo door!

Gino Danyel Pesci & ouders!!

gino1

gino2