Amy de Heij

23 mei 2009
<!-- /* Font Definitions */ @font-face {font-family:"Cambria Math"; panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4; mso-font-charset:1; mso-generic-font-family:roman; mso-font-format:other; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:0 0 0 0 0 0;} /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-unhide:no; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:12.0pt; font-family:"Times New Roman","serif"; mso-fareast-font-family:"Times New Roman";} .MsoChpDefault {mso-style-type:export-only; mso-default-props:yes; font-size:10.0pt; mso-ansi-font-size:10.0pt; mso-bidi-font-size:10.0pt;} @page Section1 {size:612.0pt 792.0pt; margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt; mso-header-margin:35.4pt; mso-footer-margin:35.4pt; mso-paper-source:0;} div.Section1 {page:Section1;} -->

Hoogvlieger Amy de Heij

23 mei was een zeer geslaagde dag, het weer zat mee en piloot Peter Kuipers was heel aardig vandaag.

Als eerste gingen mijn papa en mama mee de lucht in, want ik vond het best wel spannend vliegen in een vliegtuig…

Alles werd heel goed uit gelegd en ik kreeg een mooi T-shirt aan en een mooie pet. We vlogen, nadat we zwaaiden naar mijn broer en zijn vriendje, die aan de grond bleven, richting Zeeland. Maar eerst vlogen we over Rijsbergen, waar ik woon en op school zit. Nadat we hele mooie foto’s hadden gemaakt van onze straat gingen verder richting de Zeelandbrug. Erg leuk om dit allemaal van bovenaf te zien en op de terugtocht mocht ik ook nog zelf sturen. Echt een super gave ervaring!

Nadat we weer aan de grond waren had Peter een super gave verrassing voor mijn broer en zijn vriend. Hij ging met ons nog een korte vlucht maken en ik mocht natuurlijk weer mee. Een klein rondje vliegen en toen weer terug, maar we deden net als of, we maakten een doorstart en trokken zo het vliegtuig weer de lucht in, echt heel tof.

Nadat we allemaal weer aan de grond waren kreeg ik een certificaat en gaven we piloot Peter een lekkere fles wijn, om te bedanken voor deze super dag

Groetjes van Amy de Heij

amy1