ProjectsOne Kids part 1

20 februari 2010
ProjectsOne helpt 10 kinderen de lucht in!!

Begin december ontvingen we een kort maar leuk emailtje van ProjectsOne waarin stond dat zij, middels sponsoring, 10 kinderen van een Hoogvliegerservaring wilden laten genieten, uitgevoerd door Wooning Aviation. Regelen we dat toch even? Geen enkel probleem en vandaag, 20 februari was het de beurt aan de eerste 5 Hoogvliegers:

Ricardo Koch
Wouter van Drie
Johan Lameris
Frank Lameris
Wim Lameris

projectsone1

Verspreid over de hele dag kwamen de kinderen met familie naar Lelystad Airport waar ze ontvangen werden bij Wooning Aviation. Daar werden de toekomstige Hoogvliegers voorzien van het inmiddels bekende Hoogvliegers petje en T-shirt. Uiteraard mag op zo'n feestelijke dag een bezoek aan het themapark Aviodrome niet ontbreken en dankzij de altijd fantastische medewerking van het Aviodrome werden de kinderen plus families voorzien van vrijkaartjes om naar al het moois te kunnen kijken.

Maar uiteindelijk waren de kinderen er natuurlijk met één doel en dat is VLIEGUUUUUHHHH!!!!

Op het platform stond het vliegtuig al klaar:

projectsone2

en werd er kennis gemaakt met de piloot Erwin Hartkamp.

projectsone4

Uiteindelijk zijn alle 5 de kinderen geslaagd voor hun vliegbrevet

lD20100220_000001 lD20100220_000005
lD20100220_000012 lD20100220_000006
 lD20100220_000008 lD20100220_000014

Een prachtige dag met toch nog heel even een winterse sneeuwbui wat een bijzonder mooi plaatje opleverde:

lD20100220_000011

Klik hier voor meer foto's en kom nog eens terug, er worden nog foto's toegevoegd de komende dagen!

Een zeer geslaagde dag en onze dank gaat uit naar: ProjectsOne (sponsoring), Wooning Aviation (uitvoering) en het Aviodrome (medewerking).

projectsonelogo