Bret Thijssen

07 april 2010
Op 7 April was het, na 3 keer verzetten, eindelijk zo ver.

Mijn eigen hoogvliegerdag.

We zouden Coos om 13.00 uur ontmoeten in het restaurant van Teuge. We zouden gaan vliegen met het vliegtuigje PH-CVT.

Wij zoeken, maar we konden hem niet vinden. Hij stond nog in de garage. Hij was net opnieuw geschilderd.

Toen we Coos gevonden hadden, kreeg ik een T-shirt en een pet van stichting hoogvliegers. Na nog wat praten gingen we dan vliegen.

Ik, mijn zus Robin en mijn vader gingen mee. Ik kreeg een koptelefoon op en een microfoontje voor mijn mond. Toen gingen we naar de startbaan. Toen we in de lucht vlogen, mocht ik echt zelf sturen.

Dat was super gaaf joh. We gingen over ons huis vliegen. Dat was ook heel erg leuk. Na ongeveer 45 minuten waren we weer terug. Ik had hele erge trek gekregen, dus ik kreeg nog een broodje en wat drinken.

De rest natuurlijk ook. Toen kreeg ik van Coos nog een vliegbrevet met mijn naam erop. Dit vond ik ook super leuk.

Daarna was het tijd om naar huis te gaan. Daar kon ik tegen iedereen vertellen dat ik in een echt vliegtuig heb gevlogen. Ik vond het leuk, en nog leuker, en super leuk!!!!

Ik wil Coos, Andre en alle mensen van Stichting Hoogvliegers bedanken voor deze superleuke vlucht.

Groetjes van Hoogvlieger Bret

P4070031a