Levi Tabben

07 april 2010
foto1

Woensdag 7 april werden wij verwacht bij Vliegclub Rotterdam. Daar was Rob van Es die de vlucht met ons zou maken. We hebben eerst het vliegtuig geïnspecteerd en daarna ging ik met mijn vader en broer de lucht in. En natuurlijk met mijn grootste vriend Winnie the Pooh. Het was voor mij de eerste keer dat ik ging vliegen, dus ik vond het best wel spannend!
We stegen op vanaf Rotterdam en vlogen naar ’s-Gravenzande en kon ik vanuit de lucht ons huis zien en hebben we met het vliegtuig ook even naar oma en opa gezwaaid. We zijn helemaal naar Port Zelande gevlogen en toen weer terug naar Rotterdam via de kust en de Europoort. We hebben zelfs de Euromast en De Kuip zien liggen. Geweldig, om vanuit het vliegtuig zo op het voetbalveld te kunnen kijken.
Ik heb ook een paar keer het vliegtuig mogen besturen, dat viel nog niet helemaal mee. Het leek de eerste keer wel of we over de kop zouden gaan, waah!  Dat was wel even schrikken.

foto2

Ik vond het jammer dat we weer moesten landen en heb nog even gevraagd of we nog een keer mee mogen, maar helaas het was maar eenmalig!
We hebben er met z’n drieën enorm van genoten en vonden het een hele ervaring!!
Bedankt.
Levi Tabben en familie