Kids 4 Kids

24 april 2010
Gisteren was het zover, Kids for Kids dag bij voetbalvereniging V.V.Schoten in Haarlem.

kids2

We waren er om 07.15 uur de stand opgebouwd en om 08.30 uur kwam er een invasie van kleine kids, 224 in totaal met ouders en familie.

Klokslag 09.00 uur was het plein leeg, de wedstrijden waren begonnen.

kids4

Dat duurde tot 13.00 uur en toen was de uitreiking van de cheque en de bekers voor de spelertjes. Alle elftallen kregen een beker en een groepsfoto. V.V. Schoten heeft alle foto's voorzien van een mooie achtergrond met zowel het logo van V.V. Schoten als het logo van de Hoogvliegers. Onzettend leuk gedaan.

Om 13.00 uur was de tussenstand van de ochtend 1250 euro.

kidstussen

Frank heeft de kinderen toegesproken en in de tussentijd heb ik het HV logo op mijn wang laten zetten.

es

Zo rond 13.30 uur kwam de tweede invasie met 224 kids met familie. Zij hebben 's middags gevoetbald.

kids5

Els en ik hebben de hele dag achter de stand gestaan en lootjes verkocht.

Om 18.00 uur was de beker uitreiking voor de kinderen en de weer een cheque. Het totaal bedrag is 2750 euro maar op basis van na calculatie kan het alleen nog maar meer worden is ons verzekerd

kids3

Alles opgeruimd samen met de vrijwilligers van V.V. Schoten. Nog even een groepsfotootje en daarna met z'n allen gegeten in de kantine.

Om 21.30 uur waren we doodmoe thuis maar terugkijkend op een bijzonder geslaagde dag.

Esther Bakker
Coördinator Promotie