Afscheid Ruud Knijnenburg

26 juni 2010
Tijdens de Grote Hoogvliegersdag op Schiphol hadden wij als Stichting Hoogvliegers zijnde nog een officieel en emotioneel moment.

Ruud Knijnenburg,

ruud1

mede oprichter en financiëel administrateur van de Stichting Hoogvliegers, moest kort geleden wegens gezondheidsredenen stoppen met zijn (vrijwilligers)werkzaamheden.

Uiteraard blijft Ruud betrokken en aanwezig daar waar mogelijk maar noodgedwongen afstand doen van zijn taken kunnen we niet ongemerkt voorbij laten gaan.

Niets vermoedend stond Ruud opgelijnd tussen het publiek voor 'iets speciaals' (zie bovenstaande foto) en het feit dat Comité van Aanbevelingslid Dhr. Martin Schröder naar voren werd geroepen deed ook geen belletje rinkelen.

ruud2

Dhr. Schröder liep naar voren en iedereen wachtte vol spanning op wat komen ging

ruud3

En toen werd Ruud erbij geroepen, iets waar hij (gezien zijn gelaatsuitdrukking) initieel niet helemaal blij mee was

ruud4

Tja Ruud, daar sta je dan.......

ruud5

Loop maar even naar voren hoorde hij van vice voorzitter Ronald Spanjers

ruud6

En daar gaat hij

ruud7

Na plaats genomen te hebben op een stoel werd er een speech gehouden door de voorzitter Jeroen Engelkes

ruud8

Na een bijzonder en emotioneel dankwoord voor al het werk was het tijd voor Ruud om een kado in ontvangst te nemen en wat was het een eer dat dit kado uit handen van Dhr. Schröder kwam

ruud9

En Dhr. Schröder had ook de eer om een speciaal gouden Hoogvliegers speldje op de borst van Ruud te bevestigen

ruud10

En dit is hem, een uniek exemplaar

ruud11

En daar wordt Ruud dan toch best even stil van

ruud12

Wij, als bestuur van de Stichting Hoogvliegers, danken Ruud voor de mede oprichting, al het werk wat hij in ruim 2,5 jaar heeft verzet heeft een zeer belangrijke bijdrage geleverd in alles wat we tot nu toe hebben bereikt en met zijn kennis en nu adviserende funktie gaan we verder.

Ruud, BEDANKT!!