Piloot en Vliegtuig

06 oktober 2010
pv

Fotowedstrijd The Pilot Shop

LELYSTAD - The Pilot Shop heeft een fotowedstrijd uitgeschreven.  De sluitingsdatum van deze fotowedstrijd is zaterdag 16 april 2011.Deelname is eenvoudig: koop een Ko en maak van Ko de mooiste foto die je ooit hebt gemaakt.

Ko kan online besteld worden bij Stichting Hoogvliegers en The Pilot Shop. Alle opbrengsten uit de verkoop van Ko zijn koment ten goede aan Stichting Hoogvliegers.

The Pilot Shop verwacht dat jullie schitterende foto's zullen insturen en heeft daarom voor deze wedstrijd drie fantastische prijzen beschikbaar gesteld.

Koop een Ko Piloot (bij Stichting Hoogvliegers of The Pilot Shop) en maak foto's van Ko. Je kunt je inzendingen sturen naar ko@pilotshop.nl Dit e-mail adres is beschermd door spambots, u heeft Javascript nodig om dit onderdeel te kunnen bekijken . .

Op zaterdag 7 mei 2011 zullen de winnaars bekend worden gemaakt op "The Pilot Shop's OpenHouse" waar de mooiste foto's getoond worden. De prijzen zijn drie waardebonnen van elk € 250,--, te besteden in The Pilot Shop.

Ko Piloot is de mascotte van de Stichting Hoogvliegers. Voor meer informatie over de Stichting Hoogvliegers ga je naar www.stichtinghoogvliegers.nl